بیش از 2 هزار ناوگان عمومی مسافران نوروزی را جابجا می کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 2 هزارو 145 ناوگان عمومی در استان همدان مسافران نوروزی را جابجا می کنند.

بیش از 2 هزار ناوگان عمومی مسافران نوروزی را جابجا می کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار داشت: این ناوگان شامل 320 دستگاه اتوبوس، 1050 دستگاه مینی بوس و 775 دستگاه سواری کرایه ای است که به گردشگران و مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: همچنین در این راستا 7 پایانه مسافربری در سطح استان در ایام نوروز به شکل مستمر کنترل ها و نظارت های لازم را بر ناوگان مسافربری به عهده دارند.

مدیرکل راهداری استان همدان همچنین از استقرار پایگاههای راهداری در محورهای ارتباطی استان برای روان سازی تردد ها خبر داد و یادآور شد: هم اکنون 24 پایگاه راهداری در محورهای استان مشغول فعالیت هستند که در این پایگاه ها 190 دستگاه ماشین آلات مختلف مستقر شده اند.

رودباری خاطرنشان کرد: پایگاه های راهداری استان در ایام نوروز علاوه بر انجام عملیات راهداری روزمره آمادگی دارند در صورت تغییر شرایط جوی نسبت به پاکسازی سطح راه ها اقدام کنند.

این مسئول ابراز داشت: در حال حاضر 318 نیروی راهدار، پشتیبانی و ستادی به شکل شیفتی در راهداخانه های استان مستقر شده اند.

محمد رودباری ادامه داد: طرح نوروزی ما در تداوم طرح زمستانی از اواخر اسفند تا 17 فروردین ماه با آماده‌باش تمامی نیروهای حوزه راهداری در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آمادگی دارد تا با ارائه خدمات مناسب زمینه سفری راحت و ایمن را برای مسافران فراهم کند.

انتهای پیام/ د

آماده باش کامل راهداری استان همدان در ایام نوروز

برچسب ها: راهداری ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.