راستاد گفت: در راستای ارتقا ایمنی بنادر کوچک تجهیز آنها به شناور آتشخوار در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

تجهیز بنادر تجاری کوچک کشور به شناور آتشخواربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان بنادر؛ محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه بازدید از اسکله محمد عامری در بوشهر، اظهار کرد: سفارش ساخت شناور آتشخوار از همان ابتدا که اسکله‌ها تجهیز می‌شوند باید داده شود. به هر ترتیب ساخت آن‌ها زمان بر است و برای آنکه بتوان همه بنادر را به این نوع شناور تجهیز کرد، ضروری است که با سرعت پیش برویم.

وی ادامه داد: در استان بوشهر به عنوان یکی از استان‌های ساحلی به تازگی بنادر دیر و کنگان به شناور آتشخوار تجهیز شدند که با تجهیز بندر‌های محمد عامری و بوالخیر شمار شناور‌های آتشخوار این استان به ۸ شناور افزایش پیدا می‌کند.

راستاد یادآور شد: پروژه لایروبی بندر محمد عامری نیز در دستورکار قرار گرفته است و بزودی با انتخاب سرمایه گذار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی گفت: در ارتباط با شناور‌های تفریحی تدابیر لازم برای تغییر موقت کاربری آن‌ها مشخص شده است، بنابراین تا زمانیکه گردشگر نیست و امکان فعالیت آن‌ها در زمینه تور‌های دریایی وجود ندارد، می‌توانند از شناور‌های خود استفاده تجاری داشته باشند.

انتهای پیام/
 

پروژه لایروبی بندر محمد عامری به زودی آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار