استاندار خراسان شمالی گفت: فرمانداران و مدیران استان به دنبال جذب حداکثری اعتبارات ملی برای توسعه و پیشرفت استان باشند.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در دیدار نوروزی نماینده، فرماندار و اعضای شورا‌های اسلامی و مدیران شهری شهرستان شیروان گفت:: نگاه ما مدیران باید در مسیر توسعه و پیشرفت استان باشد و زمان و وقت خود را وقف مردم کنیم.
وی با بیان این که نگاه مجموعه دولت و وزرا به استان مثبت است، افزود: باید مدیران به خصوص فرمانداران در همین راستای به دنبال جذب حداکثری اعتبارات ملی برای توسعه و پیشرفت استان باشند.
صالحی ایجاد باند پروازی امداد و نجات در استان، پایلوت شدن در بخش اقتصاد عشایر، افتتاح خانه جوان و شهرک گلخانه‌ای در هر شهرستان، آسفالت راه‌های روستایی و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف را از جمله پیگیری‌های لازم در استان برشمرد.
وی با بیان این که تا پایان دولت دوازدهم تمام روستا‌های استان آسفالت می‌شود، گفت:: در سال جاری آسفالت ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی با اولویت بندی جزو برنامه‌های ما خواهد بود.
استاندار خراسان شمالی افزود: سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی باید منتج به فایده و سرمایه گذاری‌های بخش عمومی نیز باید منجر به حل مباحث اجتماعی از جمله اشتغال شود.
انتهای پیام/ط


توسعه خراسان شمالی با جذب اعتبارات ملی

برچسب ها: تسهیلات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.