مدیرکل هواشناسی استان ایلام، از ورود یک موج ناپایدار از امروز به جو استان خبر داد که وزش باد شدید و نفوذ گرد و غبار از پیامدهای آن خواهد بود.

افزایش غلظت گرد و غبار در ایلام

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛یوسف شیخ الملوکی اعلام کرد : از امروز و تا اواخر روز جمعه در استان شاهد وزش باد شدید در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

وی افزود : با توجه به اینکه این سامانه از مناطق مرزی غرب کشور وارد استان می شود و مرکز آن بیابان های کشور عراق و سوریه خواهد بود  احتمال گرد و غبار در طی چند ساعت آینده در استان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام از مسافران نوروزی خواست : با توجه به اینکه احتمال میرود در ساعات آینده شاهد وزش باد شدید در استان باشیم از روشن کردن آتش در مناطقی که احتمال آتش سوزی وجود دارد خود داری کنند.

شیخ الملوکی از ورود سامانه ناپایدار به استان خبر داد و اظهار کرد : پیش بینی می شود در برخی مناطق استان شاهد رعد و برق و بارش رگباری باران باشم.

وی با بیان اینکه از روز شنبه تا دوشنبه هوای استان ایلام  به صورت پایدار خواهد بود گفت : در طی این چند روز ، شاهد کاهش دمای هوا  استان در اکثر مناطق هستیم.

 

انتهای پیام/ه

 

ورود سامانه بارشی به استان ایلام

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.