فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه با اقدامات خوبی که همکاران بنده در سراسر کشور انجام داده اند شاهد یک امنیت و آرامش بسیار خوبی در جاده‌ها و شهر‌های مختلف بوده ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار اشتری در دیداربا فرماندهان قرارگاه نوروزی امام علی (ع )با اشاره به اینکه از ۲۴ اسفند ماه سال ۹۶ مجموعه نیروی انتظامی در سراسر کشور آماده باش بوده است افزود: در خراسان رضوی ایستگاه‌های نوروزی پلیس در گوشه و کنار شهر‌های مختلف دایر شده است که این باعث افزایش امنیت و آرامش مسافران نوروزی شده است.

وی با اشاره به اینکه با حضور نیرو‌های انتظامی در مرزها، جاده‌ها و روستا‌ها کشفیات مواد مخدر در سال ۹۶ چهارده درصد نسبت به سال ۹۵ افزایش داشته است گفت:همکاران بنده با در اختیار داشتن تحهیزات مناسب در مرز‌ها توانستند کشفیات مواد مخدر زیادی را از قاچاقچیان کشف کنند که حدود ۷۰ درصد از کشفیات مواد مخدر مربوط به مرز‌های شرق کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از شعار سال و حمایت از کالای ایرانی نیروی انتظامی برنامه ریزی ویژه‌ای کرده است افزود:امنیت سرمایه گذاران بر عهده نیروی انتظامی است و ما در کنار سرمایه گذاران هستیم و برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور ستاد مبارزه با کالای قاچاق تقویت خواهد شد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

سردار اشتری در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.