کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان مهاباد گفت :بیش از دو تن انواع مواد غذایی غیر قابل مصرف در سطح شهر مهاباد کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان مهاباد گفت:از ابتدای طرح بسیج سلامت نوروزی تاکنون بازرسان این طرح بیش از دو تن مواد غذایی غیرقابل مصرف و غیر بهداشتی کشف وضبط کردند.

قاسم امینی افزود: این مقدار مواد غذایی فاسد را در راستای اجرای طرح تشدید بسیج سلامت نوروزی و طی بازدید از مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی کشف و ضبط کردند.
وی افزود: ازآغاز طرح بسیج سلامت نوروزی با همکاری فرمانداری،اصناف، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی ، شهرداری و نیروی انتظامی بیش از یکهزار و 800 مورد بازرسی از اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی، اماکن بین راهی و جایگاههای عرضه سوخت انجام شده است.
امینی تصریح کرد: طی پنج روز نخست تعطیلات نوروزی به 22 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی اخطار داده شد و یک مرکز هم با هماهنگی مراجع قضایی پلمب شد.
طرح بسیج سلامت نوروزی با هدف ارتقاء سطح سلامت شهروندان و مسافران نوروزی از 15 اسفند ماه 96 همزمان با کل کشور در مهاباد آغاز شده است و تا 15 فروردین ماه 97 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در مهاباد

برچسب ها: بازرسی اصناف ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.