بخشدار ریگ گفت: در هفته نخست تعطیلات نوروزی ۲۰ هزار مسافر وارد این شهر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱.۵ برابری را نشان می‌دهد.

۲۰ هزار گردشگر در بندر ریگ بوشهر اقامت کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   مسعود شیرافکن روز پنجشنبه گفت:  از مجموع مسافرانی که تعطیلات نوروزی خود را در این منطقه سپری کردند ۱۴ هزار نفر در شهر ریگ و مابقی در روستا‌ها اقامت گزیدند.

وی تصریح کرد: به منظور خدمات دهی به هموطنان ستاد تسهیلات سفر این بخش جلسه‌های متعدد برگزار و کمیته‌ها براساس شرح وظایف فعال شدند.
شیرافکن افزود: ستاد اسکان فرهنگیان نیز تعداد ۶۵ کلاس درس در قالب ۱۶ آموزشگاه را در شهر و روستا‌های بخش ریگ برای اقامت گردشگران نوروزی درنظرگرفته است.

وی اظهارکرد: این بخش دارای جاذبه‌های گردشگری متعدد و طبیعت بکر است که ساحل زیبا و بوستان پنج هکتاری هاله ریگ بخشی از آن است که در این نقطه با تلاش شهرداری امکانات رفاهی فراهم شده است.

وی گفت: گردشگری دریایی، مجتمع تجاری کالای ارزان قیمت و طبیعت بکر روستا‌های منطقه از دیگر ظرفیت‌های بندر ریگ است.

بخشدار ریگ افزود: برپایی جشن شادی درقالب طرح نشاط اجتماعی، جشنواره غذا‌های بومی و محلی و مجسمه‌های شنی در بندر ریگ و روستا‌های ساحلی جزیره شمالی و جنوبی در تعطیلات نوروز با استقبال گسترده هموطنان روبرو شده است.

انتهای پیام/م

در هفته نخست تعطیلات نوروزی ۲۰ هزار گردشگر در بندر ریگ بوشهر اقامت کردند

برچسب ها: نوروز ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.