با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نخستین هتل شهر دهدشت به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از سرمایه گذار این هتل گفت: برای توسعه شهرستان ضروری است که بخش خصوصی را فعال و سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری به منطقه دعوت کنیم.
عدل هاشمی پور افزود: با راه اندازی پتروشیمی دهدشت و کارخانه سیمان و معدن فسفات چرام و دیگر پروژه‌های شهرستان شاهد حضور میهمانانی از داخل و خارج از کشور خواهیم بود که این هتل به تنهایی جوابگو نیست به همین منظور می طلبد مسئولان بخش خصوصی را تشویق و حمایت کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز یکی از مجموعه‌های اسکان استان در شهرستان کهگیلویه و در شهر دهدشت افتتاح شد.
محمود باقری با بیان اینکه یک مجموعه اسکان از نوع هتل به هتل‌های استان اضافه شد افزود: هتل‌ها بر اساس ضوابط خاصی اجرا می‌شوتد که بتواند پاسخگوی نیاز‌های گردشگران باشد.
وی با اشاره به اینکه این هتل از ظرفیت مطلوبی برخورار است گفت: امیدواریم در آینده تعداد هتل‌های استان را به سطحی برسانیم که پاسخگوی حضور گردشگران و میهمانان باشند.
وی با بیان اینکه تعداد ۱۱ واحد هتل و میهمانپذیر در سطح استان وجود داشت افزود: با راه اندازی این هتل تعداد هتل‌های استان به ۱۲ واحد افزایش یافت.
 
انتهای پیام/ش

وجود 12 واحد هتل و میهمانپذیر در سطح استان

برچسب ها: هتل ، سرمایه گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.