معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ،صبح امروز ازجاذبه های گردشگری ، موزه‌شهرداری، نمایشگاه صنایع دستی و محصولات استان، موزه سنجش، خانه استاد شهریار و از نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پورمهدی  معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی،ضمن بازدیدازجاذبه های گردشگری ، موزه‌ها و اماکن تاریخی نیزدراتوبوس تبریزگردی در گفت و گو باتعدادی ازمسافران که از شهرهای مختلف در تبریز حضور یافته اند، از نحوه خدمات رسانی و نوع پذیرائی ابراز رضایت می کردند و این مهمترین هدف مدیریت استان در بخش گردشگری است.

 
وی در این بازدید دو ساعته ضمن ابراز رضایت از آمادگی تبریز برای پذیرانی از گردشگران نوروزی، از افزایش و رونق صنعت گردشگری آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف نسبت به سال های گذشته خبر داد.

بازدید معاون عمرانی استاندار ازجاذبه های گردشگری ، موزه‌ها و اماکن تاریخی درتبریز+مصاحبه دارد


وی گفت: وضعیت حوزه های مختلف گردشگری استان رشد بسیار مناسبی داشته است و این نویدبخش روزها و هفته های به مراتب بهتر برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی در رویداد بزرگ و بین المللی تبریز 208 است.


معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ،اظهار کرد: طبق آخرین آمارها تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی تا پایان روز هشتم نوروز افزایش 28 درصدی دارد و تعداد ترددها از مرز 10 میلیون خودرو گذشته است.


پورمهدی ادامه داد: بر همین اساس تعداد ورودی مسافران نوروزی از طریق راه آهن آذربایجان به تبریز در هفت روز نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 50 درصدی دارد.


وی با اشاره به افزیش 12 درصدی اقامت گردشگران نوروزی در تبریز، یادآوری کرد: همراهی و همکاری رسانه ها و خبرنگاران در تبلیغات آذربایجان شرقی و معرفی استان به گردشگران مفید و موثر بوده است و باید از این تجربه مفید تعطیلات نوروزی جهت توسعه و گسترش صنعت گردشگری آذربایجان و تبریز در روزها و ماه های آینده به خوبی استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

 

 معاون عمرانی استاندار،ازجاذبه های گردشگری ، موزه‌ها و اماکن تاریخی درتبریز بازدید کرد

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار