مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهربا اشاره به نصب ۵۴ تردد شمار در محور‌های استان بوشهر گفت: از ۲۵ اسفند تاکنون افزون بر شش میلیون دستگاه خودرو از محور‌های مختلف استان تردد کرده‌اند.

شش میلیون تردد خودرو در راه‌های استان بوشهر ثبت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمیدرضا علم با بیان اینکه جابه‌جایی مسافر در استان بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون در یک‌هزار و ۷۸۱ سفر از طریق ناوگان عمومی اتوبوس و خودرو سواری کرایه ۱۲۵ هزار مسافر در استان بوشهر جابه‌جا شده‌اند.

وی، از رشد ۱۱ درصدی تردد خودرو‌ها در محور‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفند تاکنون شش میلیون خودرو در ۵۴ محور استان بوشهر تردد کرده‌اند که نسبت به ۵.۳ میلیون تردد خودرو در مدت مشابه نوروز گذشته رشد ۱۱ درصدی نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر با بیان اینکه محور چغادک به بوشهر پرترددترین محور‌ها ثبت شده است خاطر نشان کرد: در این محور ۳۲۳ هزار خودرو در ۱۳ روز گذشته تردد کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵.۲۱ درصد افزایش یافته است.

علم، محور فیروزآباد به جم را از دیگر محور‌های پرتردد استان بوشهر دانست و گفت: در این محور در مدت یاد شده ۷۴ هزار خودرو تردد کرده است که رشد ۲۲.۵ درصدی نشان می‌دهد.

وی، از افزایش رشد تردد در محور خوزستان به دیلم خبر داد و تصریح کرد: در جاده منتهی به دیلم از محور خوزستان در ۱۳ روز گذشته ۱۹۱.۵ هزار دستگاه خودرو عبور کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر با بیان اینکه تعداد خودرو‌های ورودی به استان بوشهر در ۱۳ روز گذشته ۱۲.۸ درصد رشد یافته است افزود: استان بوشهر دارای ۵ ورودی از استان‌های مختلف است که در ۱۳ روز گذشته ۴۸۳ هزار دستگاه خودرو وارد و ۴۸۲.۵ خودرو خارج شده است.

علم از ارتقاء ایمنی تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ایمنی جاده‌های استان بوشهر ارتقا یافته است که برای کاهش تصادفات و رسیدگی به سوانح طرح راهداری در استان اجرا شده است.

وی از استقرار ۶۰ گشت راهداری در محور‌های شریانی و پرتردد استان بوشهر برای خدمات رسانی به مسافران و رانندگان خبر داد و افزود: فعالیت راهداران در محور‌ها شبانه‌روزی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر تصریح کرد: در طرح راهداری ۱۶۷ دستگاه ماشین‌الات در محور‌های مختلف استان بوشهر و ۵ دستگاه جرثقیل در اختیار پلیس راه استان بوشهر قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

ثبت شش میلیون تردد خودرو در راه‌های استان بوشهر

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.