مدیر عامل آتش نشانی بجنورد گفت:در سال گذشته ماموریت‌های آتش نشانی شهرستان بجنورد ۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ به نقل از روابط عمومی آتش نشانی بجنورد مجید گریوانی مدیر عامل آتش نشانی بجنورد بیان داشت: سال گذشته آتش نشانان در یک هزار و ۴۶۸ مورد حادثه به یاری حادثه دیدگان شتافتند که افزایش ۷ درصدی حوادث را در پی داشت.
وی افزود: در یکسال گذشته ۷۵۴ مورد حادثه امداد و نجات و ۷۱۴ مورد حادثه آتش سوزی به شماره ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شده که آتش نشانان بلافاصه به ارائه خدمات ایمنی پرداختند.
گریوانی بیشترین آتش سوزی‌ها را مربوط به منازل مسکونی با ۱۱۹ مورد، فضای سبز شهری با ۱۰۲ مورد و وسایل نقلیه و خودرو را ۷۸ مورد عنوان نمود.
مدیر عامل آتش نشانی بجنورد بیشترین علت آتش سوزی در منازل مسکونی و خودرو را اتصال در سیم کشی برق، نشت گازو بنزین و انتقال حرارت عنوان کرده و عامل انسانی را مهمترین علت آتش سوزی در فضای سبز شهری عنوان نمود.
وی همنچنین از نجات ۵۲۲ شهروند در حوادث سال ۹۶ خبر داد و افزود: ۲۸۹ مرد و ۲۳۳ زن در حوادث مختلف توسط امدادگران نجات پیدا کرده و به محل امن انتقال داده شده اند.
گریوانی از مصدوم شدن ۸۵ نفر از شهروندان در حوادث نیز خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه سال گذشته ۲۳ نفر در حوادث مختلف از جمله گاز گرفتگی و تصادف خودرو جان خود را از دست دادند.
گفتنی است: در حال حاضر ۸۷ آتش نشان در ۵ ایستگاه عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی به شهروندان هستند.
انتهای پیام/آ


اعلام ۷۱۴ مورد حادثه آتش سوزی به شماره ۱۲۵ آتش نشانی بجنورد

برچسب ها: آتش نشانی ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.