مهدی کریمی گفت: تولید فیلم های کمدی بد نیست اما نبود تناسب در اکران فیلم های جدی و کمدی ضربه زننده است.

مهدی کریمی تهیه کننده سینما درباره عواقب تولید بیش از حد فیلم های کمدی به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:در هر صورت همه عرصه های کاری در کشور ما دستخوش افراط و تفریط هستنند و به نوعی در ژن ما وجود دارد پس نمی توان خرده گرفت اما بازار فرهنگ و اندیشه تا حدودی نسبت به بازار پوشاک،خوراکی و... متفاوت است بنابراین شاید بهتر باشد به جز توجه درست به تولید و اکران فیلم های پررونق کمدی به ساخت فیلم های ارزشمندی که در حوزه اجتماعی، غیراجتماعی، اندیشه ای و زیربنایی که باعث جذب مخاطب می شوند نگاه ویژه تری کرد آثاری که دغدغه جدی تری نسبت به وضعیت اجتماعی دارند.

وی بیان کرد: الان بجای خرده گرفتن از تولید فیلم های کمدی باید به در اختیار گذاشتن حجم زیاد سالن ها به این فیلم ها خرده گرفت و نقدشان کرد بالاخره باید بدانیم چنین آثاری در هر شرایطی مخاطب خودشان را جذب می کنند پس دادن پهنه اکران بخصوص بصورت همزمان به چند فیلم کمدی اتفاق درستی نیست.

این تهیه کننده اظهار داشت:در شرایطی که فیلم های کمدی پهنای اکران گسترده ای دارند کدام پخش کننده با صاحبان فیلم های جدی قرارداد می بندد؟!پس این نبود تناسب خطرناک و آسیب زننده خواهد بود.

کریمی تصریح کرد:این حق مردم است که فیلم های کمدی ببینند و برای دو ساعت هم که شده از فضای روانی سنگین و تلخ دور شوند و شاد باشند اما تصمیم گیرنده های کلان باید به نبود تناسب در اکران فیلم های جدید و کمدی توجه بیشتری کنند و نگذارند به این سمت برود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سینما ، اخبارسینمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار