مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مراکز اسکان فرهنگیان تا روز نهم فروردین پذیرای بیش از ۸۴ هزار نفر روز مسافر فرهنگی در آذربایجان غربی بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی تا روز نهم فروردین ۹۷، پذیرای بیش از ۸۴ هزار نفر روز مسافر فرهنگی در قالب ۹ هزار و ۳۱۲ خانوار بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: شهر‌های مهاباد، ارومیه، ماکو و سردشت به ترتیب پذیرای بیشترین مسافران نوروزی در مراکز اسکان بوده اند.

وی افزود: مسافران نوروزی در تعداد ۲۴۸ کلاس ویژه و ۵۲۲ کلاس «الف» و ۷۶ کلاس نوع «ب» با امکانات و خدمات هر اتاق شامل یخچال، تلویزیون، فرش و موکت و کولر در اتاق‌ها اسکان می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی جاذبه‌های فراوان گردشگری و تاریخی دارد، ادامه داد: تعداد پذیرش مسافران نوروزی ستاد اسکان آموزش و پرورش استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰ درصدی را داشته است.

محمدی بیان کرد: امسال کیفیت اسکان در سطح قابل قبولی افزایش یافته و رضایت مسافرین و گردشگران را به همراه داشته است.

وی افزود: بروشور‌هایی حاوی نقشه و راهنمای مناطق جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی و نیز اطلاعات جامعی از آذربایجان غربی برای رفاه بیشتر به مسافران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ن. م

افزایش پذیرش مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.