مشاور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه زمان دقیق پایان عملیات در ارتفاعات دنا مشخص نیست، گفت: امدادگران هلال‌احمر تمام استان‌های کشور برای اعزام به قله نغل پازن پیر دنا اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛مسعود مثنوی اظهار داشت: هم اکنون عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای ای.تی.آر72 "تهران-یاسوج" با حضور 13 امدادگر از دو استان زنجان و کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.
وی با بیان اینکه امدادگران به صورت 4 شبانه روز در دنا شب مانی دارند، عنوان کرد: جمعیت هلال احمر با یک برنامه ریزی دقیق و به صورت مشخص امداد گران استان‌ها را برای جست‌وجوی پیکر جانباختگان به ارتفاعات دنا اعزام می‌کند که تاکنون 3 استان اعزام شده و تا پایان فرودین ماه نیز امدادگران دو استان دیگر به ارتفاعات دنا اعزام می‌شوند.
مثنوی با بیان اینکه بعد از تعطیلات نوروزی و پایان خدمات سفر مدت زمان ماندگاری امداد‌گران استان‌ها در ارتفاعات دنا افزایش می‌یابد، ابراز کرد: جمعیت هلال احمر بعد از تعطیلات نوروزی تعداد امدادگران در دنا را افزایش می‌دهد تا بلکه در کمترین زمان ممکن شاهد پایان عملیات در این منطقه باشیم.
مشاور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعلام آمادگی امدادگران هلال احمر تمامی استان‌ها برای اعزام به ارتفاعات دنا خبر داد و افزود: هم اکنون در زمینه نیرو و تجهیزات هیچ مشکلی نداریم.
مثنوی ادامه داد: با یک برنامه ریزی مدون توسط جمعیت هلال احمر محل سقوط هواپیمای ای.تی.آر72 منطقه بندی شده به گونه‌ای که محدوده فعالیت امدادگران هر استان در منطقه مشخص بوده و برای جلوگیری از هرگونه دوباره کاری امدادگران قبل برای امدادگران جدید دو ساعت کلاس توجیهی در منطقه محل سقوط می‌گذارند.
انتهای پیام/غ

ادامه عملیات جستجو در محل سقوط هواپیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.