مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اجرای ۷۲ موسیقی سنتی و ۴۳ تئاتر، طنز خیابانی و جنگ شادی از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه یک فضای خوب برای آغاز سال نو ایجاد شد، گفت: یک فضای خوب برای گردشگران برنامه‌ای با رویکرد نگاه به فرهنگ سنتی و محلی مازندران برای آشنایی مسافران با آداب و رسوم و فرهنگ این استان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در شهر‌های استان جشنواره موسیقی پاپ و سنتی در سطح کشور بویژه کیش و مازندران در حال برگزاری است، افزود: ۷۲ اجرای موسیقی سنتی و جنگ شادی از آغاز ستاد تا ۸ فروردین ۴ میلیارد تومان فروش بلیط و ۵۳ هزار نفر شرکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در شهر‌های همچون رامسر، تنکابن، چالوس، نور، محمودآباد، بابلسر، کلارآباد و ساری موسیقی پاپ و سنتی اجرا می‌شود.

جاودانی در خصوص لغو کنسرت‌های موسیقی پاپ و سنتی در استان، افزود: کنسرت لغو شده فقط محسن یگانه بدلیل بیماری لغو شد.
وی با بیان اینکه ۱۵ سینما در استان در تعطیلات نوروز اکران فیلم دارد. گفت: ۱۱ هزار نفر تاکنون از فیلم‌های اکران شده سینما دیدن کردند که ۷۰ میلیون تومان گردش مالی داشته است.

جاودانی افزود: سالن‌های سینما باید کوچکتر و بصورت پردیس اصلاح شود تا مخاطب بخوبی از آن استفاده کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر استان را اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۴۰ بقعه، اجرای ۴۳ تئاتر و طنز خیابانی عنوان کرد.
انتهای پیام/آ
اجرای موسیقی سنتی، جنگ شادی تئاتر و طنز خیابانی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.