۱۶ هزار و ۱۹۴ بیمار به بیمارستان‌های تابع دانشگاه علو م. پزشکی بابل مراجعه کردند.

سید مصطفی قاسم زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۱۶ هزار و ۱۹۴ بیمار از ۲۳ اسفند پارسال تا ۹ فروردین امسال به بخش اورژانس بیمارستان‌های تابع این دانشگاه مراجعه کردند.

وی افزود: ۱۳ هزار و ۸۷۰ بیمار بصورت سرپایی درمان شدند و ۲ هزار و ۳۱۶ بیمار هم در این مدت نیازمند بستری بودند.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در این مدت هزار و ۵۴۷ مسافر به بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه مراجعه کردند که ٢٠٠ بیمار در مراکز درمانی پذیرش شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

قاسم زاده افزود: اورژانس دندانپزشکی بیمارستان‌های آیت ا... روحانی و درمانگاه علی ابن موسی الرضا بابل در این مدت به بیش از ۲۱۸ بیمار خدمات دندانپزشکی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه اورژانس ۱۱۵ بابل ۹۵۰ ماموریت از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا ۹ فروردین امسال انجام داد، گفت: ۳۸۴ ماموریت شهری،۵۴۰ ماموریت جاده‌ای، ۶ ماموریت بین مراکز و ۲۰ ماموریت در ایستگاه سلامت انجام شد که از این تعداد ۴۷۴ نفر به بیمارستان منتقل و بستری شدند.

قاسم زاده افزود:از این تعداد ماموریت، ۶۷۲ مورد غیرتصادفی و ۲۷۸ مورد تصادفی بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: این دانشگاه با ۷ مرکز آموزش و درمان و ۲ بیمارستان خصوصی ۵۳۰ هزار نفر از مردم شهرستان بابل را تحت پوشش درمانی قرار داده است.
انتهای پیام/آ

مراجعه ۱۶ هزار و ۱۹۴ بیمار به بیمارستان‌های بابل

برچسب ها: اورژانس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.