امام جمعه موقت اهواز گفت: صدا و سیما در اتفاقی غیر تعمدی  و اشتباهی باعث کدورت مردم عرب شد و مردم عزیز حق داشتند در این زمینه ناراحت شوند اما باید نسبت به فتنه و توطئه های دشمن مراقب باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: اشتباه صدا و سیما در مورد قوم عرب خوزستان در یک برنامه تلویزیونی رخ داد و هر چند مردم عرب خوزستان حق داشتند در این زمینه ناراحت شوند اما مردم نسبت به فتنه و توطئه های دشمن مراقب باشند.

وی با اشاره به تذکر نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: خوشبختانه این موضوع با تذکر آیت الله جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و دیگر مسئولان اصلاح شد و امید است هم استانی های عرب ما با سعه صدر مسائل را دنبال کرده و نسبت به رخدادها هوشیار باشند.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: روز 12 فرورودین، روز جمهوری اسلامی است که در این روز حکومت نوینی در جهان شکل گرفت که هنوز هم دشمن از آن وحشت دارد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر این امر تاکید داشته اند که نباید تنها به نام جمهوری اسلامی اکتفا کنیم.

حسن زاده در پایان گفت: کارهای انجام نشده زیادی در جمهوری اسلامی برای تطبیق اسلامیت جمهوری اسلامی با شرع مقدس وجود دارد که باید برای آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/م

آگاهی مردم از فتنه های دشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.