۹۸۹ ماموریت انجام شده از سوی پایگاه‌های اورژانس فارس در نهمین روز سال نو انجام شد.

دکتر محمدجواد مرادیان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به ۹۸۹ ماموریت اورژانس در نهمین روز سال نو، افزود: از این تعداد ۵۵۵ مورد مربوط به حوادث شهری و ۴۳۴ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بوده و ۵۴۳ مورد مربوط به کمپ‌های نوروزی مراجعه کردند.

مرادیان با اعلام ۲۲۷ مورد مصدومیت در اثر سوانح ترافیکی، گفت: در این سوانح، یک نفر از هموطنانمان در سوانح جاده‌ای، جان خود را از دست داد.

دکتر مرادیان یادآور شد: از ابتدای سال جدید تاکنون، ۲۶ ماموریت از سوی بالگرد‌های اورژانس فارس انجام شده است.

ماموریت‌های مربوط به مسومیت با گاز مونوکسید کربن، دیگر خدمت امدادگران اورژانس فارس در روز گذشته بود که به گفته سرپرست مرکز اورژانس، در روز گذشته، به ۸ نفر در اثر این مسومیت ارایه خدمت شده و از این تعداد، ۳ نفر بستری و پنج نفر به صورت سرپایی درمان شد.

به گفته سرپرست اورژانس فارس، در ۲۴ ساعت گذشته، محور ارتباطی شیراز_اصفهان، پرحادثه‌ترین محور ارتباطی فارس بوده و در مجموع، در محور‌های ارتباطی به ۸۵ مورد حادثه ترافیکی و در شهر‌ها به ۹۰ مورد حادثه ترافیکی، خدمات اورژانسی ارایه شده است.

او یادآور شد: با توجه به به نزدیک شدن به روز سیزدهم فروردین، از مردم می‌خواهیم تا نکات ایمنی را در این زمینه رعایت کنند و حافظ جان و سلامت خود باشند.

انتهای پیام/ر

آمار امدادی اورژانس فارس در ایام نوروز ۹۷

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.