سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۹۲ هزار مسافر نوروزی تا پایان نهمین روز از نوروز در ستاد‌های آموزش و پرورش لرستان اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ موسوی نیا، در رابطه اسکان مسافران نوروزی در ستاد‌های آموزش و پرورش استان گفت: پذیرش مسافران نوروزی از صبح امروز در ۱۰ پایگاه اسکان آموزش و پرورش در حال انجام است و آمار‌های دریافتی از ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان حکایت از پذیرش بیش از ۹۲ هزار مسافر نوروزی از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز نهم فروردین ماه دارد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان ضمن تقدیر از تلاش اعضاء ستاد اجرایی خدمات سفر در ۱۰ پایگاه اسکان آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: در چند سال اخیر این میزان استقبال بی نظیر بوده و خوشبختانه مسافران نوروزی با ابراز رضایت از خدمات ارائه شده اسکان در کلاس‌های مدارس و خانه‌های معلم و اردوگاه‌های دانش آموزی نسبت به تمدید پذیرش در این اقامتگاه‌ها اقدام می‌کنند.

وی به آمار روز نهم فروردین ماه اشاره کرد و گفت: ۹ هزار و ۸۵۵ مسافر نوروزی در قالب ۲ هزار ۷۳۸ خانوار شب گذشته در مدارس و دیگر اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان اسکان داشتند.

گفتنی است انتخاب اول مسافران نوروزی برای اسکان همچنان مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان است و از ابتدای فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان تاکنون ۲۵ هزار و ۶۴۳ خانوار در ۱۰ پایگاه اسکان آموزش و پرورش لرستان پذیرش و اسکان داده شدند.

انتهای پیام/د

۹۲ هزار مسافر در ستاد‌های آموزش و پرورش لرستان اسکان یافتند

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.