مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع گوهرشاد و همزمان در شش مسجد وابسته به آستان قدس رضوی، با عنوان "آستان بندگی" ازسحرگاه شنبه سیزدهم رجب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،آیین معنوی اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد، امسال با حضور ۱۱۰۰ برادر و ۱۱۰۰ خواهر خداجوی و در جوار مضجع شریف رضوی برگزار خواهد شد و همچنین ۴۲۵ برادر و ۵۹۵ خواهر نیز در مساجد وابسته به آستان قدس رضوی معتکف خواهند شد.

ریاست اداره تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده این ایام، از حضور آیت الله صدیقی و حجج اسلام والمسلمین استاد قرائتی، ماندگاری، کاردان و حاج علی اکبری جهت سخنرانی و آقایان حاج عباس حیدرزاده، محمد رضا غلامرضا زاده، سید رضا نریمانی، حاج قربان، مهدی رسولی، مهدی سروری، امیر عارف و مهدی نیکبخت جهت مناجات خوانی، مداحی و عزاداری و قرائت زیارات، ادعیه و همچنین دعای ام داوود در مراسم اعتکاف خبر داد.

حجت الاسلام آخوندی افزود: علاوه بر برنامه‌های محافل قرآنی، پرسمان دینی و حلقه‌های معرفت، در اعتکاف امسال ویژه برنامه شبی با شهدای مدافع حرم همزمان با شب وفات حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها برگزار می‌گردد و در این ویژه برنامه آقایان یاراحمدی، یکتا، دربندی، رعیت نژاد و سید حسین آقا میری به روایتگری و خاطره گویی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/پ

مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع گوهرشاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.