یوونتوس موفق شد در دیداری دیدنی، با نتیجه سه بر یک میلان را مغلوب کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین و حساس‌ترین بازی هفته سی‌ام سری آ ایتالیا از ساعت 23 و 15 دقیقه شنبه شب، یوونتوس در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف میلان رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک مهمان خود را با شکست بدرقه کند.

در این مسابقه ابتدا یووه در دقیقه هشت با شوت دقیقه دیبالا از حریف پیش افتاد اما در دقیقه 28 لئوناردو بونوچی که برای نخستین بار پس از پیوستن به میلان به تورین بازمیگشت توانست با ضربه سر روی ارسال کرنر دروازه بوفون را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.بونوچی پس از گلزنی به تیم سابقش خوشحالی فراوان و عجیبی کرد. این نخستین گلی بود که یووه در سال 2018 در سری آ دریافت کرد.

در نیمه دوم و در دقیقه 79 خوان کوادرادو که در این مسابقه پس از مدتها مصدومیت به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد گل دوم بیانکونری را به ثمر رساند. سامی خدیرا نیز دقیقه 87 گل سوم را زد و کار میلان را تمام کرد.

شاگردان آلگری با این برد 78 امتیازی شدند و ضمن حفظ تداوم صدرنشینی، فاصله خود با ناپولی دوم جدولی را به چهار امتیاز افزایش دادند.شاگردان گتوزو نیز با 50 امتیاز در رتبه ششم قرار دارند و امیدشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمرنگتر شد.

انتهای پیام/

پیروزی یوونتوس مقابل میلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار