فرماندار شهرستان اسفراین گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مسابقات بین المللی کشتی با چوخه در روز ۱۴ فروردین در شهرستان اسفراین فراهم شده است.

جواد نوروزی فرماندار شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ افزود: همه تمهیدات لازم از لحاظ امنیتی، اسکان و پذیرایی برای ورود تیم‌ها و ورزشکاران و تماشاچیان از سراسر کشور به شهرستان اسفراین مهیا شده و تشکل‌های مردمی، ادارات و نهاد‌های خدمات‌رسان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد تاریخی و علاقمند به این ورزش سنتی بسیج شده‌اند.
وی اظهار کرد: بر اساس سنتی دیرینه مراسم کشتی با چوخه همه ساله در روز ۱۴ فروردین با حضور کشتی‌گیران نامی از سراسر کشور در محل گود چشمه زینل خان اسفراین برگزار می‌شود.
وی گفت:: امسال نیز این رویداد ملی و ورزشی با حضور مسئولان کشوری و استانی و بیش از ۷۰ هزار تماشگر مشتاق با خانواده چه در داخل گود و چه دراطراف گود چشمه زینل خان از این رقابت‌ها دیدن می‌کنند.
فرماندار اسفراین افزود: مسابقات کشتی با چوخه ۱۴ فروردین برگرفته از مسابقاتی است که در ایام نوروز در سطح شهرستان در نقاط مختلف برگزار می‌گردد که در این روز فینال این مسابقات با حضور چوخه کاران نامی برگزار می‌شود که در مجموع برای نفرات برتر این دوره از مسابقات مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/آ


برگزاری مسابقات کشتی سنتی باچوخه در اسفراین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.