دستاورد مهم مشارکت جوانان در طرح‌های نوروزی هلال احمر مازندران، همکاری وهم افزایی، نشاط و شادابی، تعهد و انگیزه وابتکار و خلاقیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران دربازدید از پایگاه‌ها و پست‌های طرح نوروزی هلال احمراستان با تاکید بر اینکه جوانان قلب تپنده و آینده امیدوار جمعیت هلال احمر هستند گفت: شادابی و نشاط جوانان مشارکت کننده در طرح‌های این جمعیت مایه مباهات است.

وی افزود:آنچه امسال در اجرای طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان شاهد هستیم نماد کاملی از مسئولیت پذیری و تمایل وافر جوانان به ایفای نقش موثر خود در فرایند‌های اجتماعی و تحولات جامعه است.

اکبری گفت: همکاری وهم افزایی، نشاط و شادابی، تعهد و انگیزه، ابتکار و خلاقیت، نوع دوستی و مهرورزی از جمله جلوه‌های ممتاز مشارکت موثر جوانان در اجرای طرح‌های نوروزی هلال احمراستان بوده است که تحسین تمامی مسئولین بازدید کننده و همچنین مسافران و گردشگران را درپی داشته است.

مدیرعامل هلال احمر مازندران افزود: دستاورد مهم مشارکت جوانان در اجرای طرح‌های نوروزی هلال احمر اعتماد و اطمینان به جوانان همیشه موجب ارتقای کیفی و کمی عملکرد‌ها و افزایش راندمان خواهد شد.

وی گفت: امسال بیش از ۴ هزار جوان مجرب و توانمند در دو طرح مهم امدادونجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با جمعیت هلال احمر استان همکاری می‌کنند که برایند مشارکت این جوانان بانشاط و متعهد، رضایت مندی همه کسانی است که از خدمات نوروزی هلال احمر استان برخوردارشدند.

اکبری با تاکید بر این نکته که برای افزایش مشارکت جوانان در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی هلال احمر استان برنامه‌های زیادی تدوین شده است، افزود: سال ۹۷ را سال تسهیل شرایط برای نقش آفرینی موثر جوانان در مجموعه هلال احمراستان است.
انتهای پیام/آ

مشارکت جوانان مازندرانی در طرح‌های نوروزی هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.