مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: مراسم اعتکاف ایام البیض، نوروز امسال در 17مسجد شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام محمود مرادی  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار کرد: مراسم اعتکاف ایام البیض، نوروز امسال در 17 مسجد شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حال برگزاری است.

وی افزود: امسال نام‌نویسی معتکفان این شهرستان هم به شکل دستی و هم به شکل الکترونیکی و از طریق سامانه اعتکاف انجام ‌شد و 975 نفر در مساجد معتکف شدند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: این تعداد معتکفان، 690 بانو و 285 نفر آقایان هستند که در مسجدهای شهرها و روستاهای تابعه  شاهین‌شهر، میمه، گزبرخوار، وزوان، لایبید، گرگاب سه روز مراسم معنوی اعتکاف را به‌جا می‌آورند.

مرادی اظهار داشت: در شبکه اجتماعی «گپ» کانالی به نام عاکفین تشکیل‌ شده است که نام تمام معتکفان در آن وارد می‌شوند و از پیام‌ها و محتواهای فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در طول سال بهره می‌برند.

وی ابراز داشت: همچنین هم‌زمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) در روز ۱۵ رجب اعمال این روز معروف به «ام داوود» در مساجد شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود که علاوه بر معتکفان، عموم مردم از آن‌ها بهره‌مند‌ می‌شوند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه گفت: معتکفان در سه روز اعتکاف در مساجد اعمال روزه، نمازهای مستحبی، قرائت زیارت‌های پربرکت امام حسین (ع) و ام داود را انجام می‌دهند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم اعتکاف در شاهین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.