رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در توصیه هایی، مردم را از کار‌های خطر آفرین در روز ۱۳ فروردین بر خذر داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سرهنگ "اسماعیل خوشوقت" گفت: عجله و شتاب در رانندگی باعث وقوع حوادث رانندگی است، بنابراین سعه صدر، صبوری، گذشت و رانندگی با سرعت مطمئنه توصیه می‌شود.
وی اضافه کرد: خودداری از جابجایی خانواده و سایر بستگان در قسمت بار وسایل نقلیه باری ضروری است، در غیراین صورت ضمن اعمال قانون، از ادامه حرکت جلوگیری و مسافران پیاده خواهند شد.
خوشوقت افزود: رانندگی بین خطوط، بستن کمربند ایمنی، استفاده نکردن از از تلفن همراه در حین رانندگی، رعایت سرعت مجاز و مطمئنه، توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و اجرای صحیح فرامین پلیس از دیگر توصیه‌های سرهنگ خوشوقت به رانندگان است.
وی ادامه داد: رانندگان در صورت وقوع تصادف خسارتی به طور سریع وسایل نقلیه تصادفی را به منتهی علیه سمت راست معابر انتقال دهند تا باعث کندی و یا توقف حرکت سایر وسایل نقلیه نشود.
توجه به سلامت و معاینه وسیله نقلیه، همراه داشتن لوازم کمکی و یدکی لازم در سفر، خودداری از مسافرت در جاده‌های برون شهری با موتورسیکلت و در صورت اجبار استفاده از کلاه ایمنی موتورسواری و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از دیگر توصیه‌های رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/غ

توصیه ها برای بهتر گذراندن روز طبیعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.