به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک برای همه مسافران بسیار مهم است که در فرودگاه، ایستگاه قطار یا هرجای دیگر با آنها برخوردی مناسب شود و بهترین خدمات ممکن را در چنین مکانهایی دریافت کنند.
یک فرودگاه در ژاپن که نامی از آن برده نشده ، بسیار به رضایتمندی مسافران خود اهمیت می دهد و به آنها احترام می گذارد، به این صورت که هنگام قرار گرفتن چمدانها بر روی دستگاه برای چک شدن محتوای درونشان، در طرف دیگر یکی از پرسنل ایستاده و ضمن مرتب کردن بارها روی نوار متحرک، تمامی آنها را با دستمال تمیز می کند تا بدون هیچ گرد و غباری به دست صاحبان خود برسند.
در ادامه این اقدام این کارمند وظیف شناس را مشاهده می کنید.
انتهای پیام/