عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: زیباسازی شهر بدون استفاده از هنر معنا ندارد و هرچقدر با خلاقیت‌های هنرمندانه و هزینه‌های کمتر بتوانیم شهر را زیبا کنیم، هنر مدیریت شهری ارزان را به خرج داده ایم.

زیباسازی شهر بدون استفاده از هنر معنا نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدشهناز رمارم عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: المان‌های هنری جذاب می‌تواند نشاط و شادابی شهر را در آغاز سال نو و در جریان تبدیل و تغییر طبیعت برای شهروندان به ارمغان آورد.

وی افزود: تغییر فصل در بردارنده این پیام است که باید لحظه لحظه زندگی را تغییر دهیم و نو شویم و بر همین اساس در فضاسازی شهری نیز بهتر است این تغییر با زبان هنرمندانه و با استفاده از المان‌های خلاقانه هنری باشد.

رمارم در ادامه گفت: المان‌های هدهد و میل‌های زورخانه‌ای در میان المان‌های هنری سال جدید برای من جذابیت بیشتری داشتند، البته نباید این نکته را نیز فراموش کرد که به طور کلی امسال تعداد المان‌ها خیلی کم بود و همین مسئله باعث شد که این آثار زیاد به چشم نیایند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با اشاره به ضرورت وجود المان‌های هنری در سطح شهر، افزود: خلق آثار هنری فاخر و ماندگار بسیار مهم است و المان‌ها و یادمان‌های هنری، انتخاب مناسبی برای همراهی همیشگی با مردم شهر هستند.

وی ادامه داد: المان‌های هنری برای مردم، شهروندان، زائران و توریست‌ها یک نوع هویت‌سازی و هویت‌یابی می‌کنند.


عضو شورای شهر پنجم در ادامه گفت : عمر برخی از المان‌ها نهایتا یک سال است و با همین دید موقت بودن نیز برای آن‌ها هزینه شده است.

رمارم افزود: هزینه امسال المان‌های هنری تقریبا یک دهم شده بود و بسیار کمتر از سال‌های گذشته لحاظ گردید.

وی در خصوص سیاست‌های شورای پنجم در ارتباط با المان‌های هنری شهر مشهد گفت : برای شورای پنجم کیفیت از کمیت مهم‌تر است و از نظر ما ضرورت خلق این آثار هنری برای به وجود آوردن لبخند بر لب شهروندان است.


انتهای پیام // ف. ح



عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد:
المان‌های هنری جذاب می‌تواند نشاط و شادابی برای شهروندان به ارمغان آورد

برچسب ها: شورای شهر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.