کارشناس اداره کل هواشناسی یزد گفت:‌در روز‌های پایانی هفته جاری و ابتدای هفته آینده ارش در ارتفاعات از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

کارشناسی هواشناسی یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛گفت: پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا پدیده قالب استان افزایش دما باشد و هوای نسبت پایداری داشته باشیم.

شیرغلامی افزود:در روز‌های پایانی هفته جاری و ابتدای هفته آینده به ویژه در روز‌های شنبه و یکشنبه با غالب شدن جریانات، شرایط برای رشد ابر به خصوص ابر‌های پوششی و بارش‌های رگباری در ساعات بعد از ظهر و غروب مناسب خواهد شد و بارش باران در ارتفاعات از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

‌شیر غلامی اذعان کرد: همچنین طی اواخر این هفته و اوایل هفته آینده وزش باد نسبتاً شدید دیگر پدیده قابل ملاحظه استان خواهد بود.
وی تصریح کرد: از لحاظ دمایی طی امروز و فردا دما افزایش خواهد یافت، اما از روز پنجشنبه با توجه به شمالی شدن جریانات و نیز افزایش پوشش ابر در استان یزد دما کاهش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده هوای نسبتاً مطبوعی را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی یزد خاطرنشان کرد: در حالی که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر یزد بین ۱۵ و ۲۷ درجه سانتی گراد در نوسان بود، پیش‌بینی می‌شود دمای شهر یزد در گرمترین ساعات امروز به ۲۹ درجه سانتی‌گراد، فردا به ۳۰ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه به ۲۶ درجه سانتی‌گراد برسد همچنین در خنک‌ترین ساعت ۲ شب آینده دما به ترتیب به ۱۶ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد برسد.

انتهای پیام/ی

باران همراه با وزش باد شدید درارتفاعات یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.