در صورت تحقق شعار سال نرخ بیکاری کاهش و در نهایت رشد فرهنگی و اجتماعی ایجاد خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد مهدی احمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال باید ضمن حمایت مسئولان از کالای ایرانی به دنبال افزایش کیفیت و رضایت مردم از خدمات تولید داخل باشیم گفت : در صورت تحقق شعار سال نرخ بیکاری کاهش و در نهایت رشد فرهنگی و اجتماعی ایجاد خواهد شد.

وی بابیان اینکه نقش هنرمندان در تحقق شعار سال بسیار با اهمیت است افزود : با زبان گیرا، فراگیر و ماندگار هنر می‌توان گام‌های موثر برای تحقق شعار سال برداشت که در این بین نویسندگان، شاعران، تئاتر و سینما می‌توانند با معرفی کالای ایرانی در ایفای حمایت از تولید داخل اثرگذار باشند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی، امسال را نیز با موضوع حمایت از کالای ایرانی نامگذاری و شعار سال را تعیین کردند، افزود: تحقق شعار سال با حرف و نصب بنر عملیاتی نمی‌شود و باید نسبت به حل آن با ارائه راهکارهای مناسب تلاش شود.

احمدی گفت : آموزش یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سال ۹٧ فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام‌شده است که می‌کوشیم راهکارهای عملیاتی برای تحقق شعار سال پیشنهاد کنیم.

انتهای پیام / ه

تحقق شعار سال با حرف و نصب بنر عملیاتی نمی‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار