رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت : در طرح تشدید نظارت بهداشتی از اماکن عرضه فرآورده های خامی شهربابک در ایام نوروز حدود 310 کیلوگرم فرآورده های خامی غیر بهداشتی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت : هدف شبکه دامپزشکی از انجام بازرسی های مستمر و دوره ای، حصول اطمینان همشهریان محترم از سلامت فرآورده های خام دامی است که در این راستا همکاری مردم با شبکه دامپزشکی در برخورد با متخلفان بهداشتی، امری ضروری و زمینه ساز امنیت غذایی و سلامتشان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در ایام نوروز افزود : در ایام نوروز شبکه دامپزشکی در بحث نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی درسطح شهرستان و کشتارگاه دام فعال بود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک ادامه داد : کشتار دام در تمامی ایام نوروز امسال در کشتارگاه دام شهرستان انجام شد که در این ایام 1000 راس گوسفند و بز و 80 راس گاو و گوساله و شتر ذبح شد.

وی یادآور شد : طرح تشدید نظارتهای بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز بر مراکز تولید ، عرضه و رستورانها هر ساله در دستور کار دامپزشکی است که در همین راستا اکیپهای بازرسی دامپزشکی در ساعات صبح و بعد از ظهر و ایام تعطیل بر این مراکز نظارت داشتند.

اسدی با بیان اینکه در طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز 285 مورد بازرسی از اماکن عرضه فراورده‌های خام دامی در شهرستان شهربابک اجرا شد خاطر اظهار داشت : در این میان حدود 310 کیلوگرم فراورده های خام دامی غیر بهداشتی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ی

کشف فراورده های غیر بهداشتی دام

برچسب ها: دامپزشکی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار