فرماندار دشتی گفت: در سال جاری با تامین اعتبارات لازم مطالعات طرح هادی در هشت روستای این شهرستان انجام می شود.

طرح هادی در هشت روستای این شهرستان انجام می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نادری صبح چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای سهو از توابع بخش شنبه و طسوج ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: همه مسئولین وظیفه دارند به مردم خدمت کنند و نگاه دولت تدبیر و امید نیز حل مشکلات مردم است که برای تحقق این مهم باید به صورت شبانه روز تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اشتغال مهمترین دغدغه مردم روستای سهو است، افزود: اگر می‌خواهیم شاهد مهاجرت معکوس مردم و جوانان در روستا‌ها باشیم باید اشتغال برای آن‌ها فراهم کنیم.

نادری با بیان اینکه کشاورزی محور توسعه شهرستان است، یادآور شد: با توجه به اینکه بخش طسوج به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان به شمار می‌رود می‌طلبد توجه جدی به آن صورت گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر کشاورزانی که در منطقه حضور دارند باید با برنامه ریزی مناسب از آن‌ها حمایت شوند تا متضرر نشوند.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: به حمد الله در چند سال اخیر در زمینه آب کار‌های خوبی صورت گرفته، ولی با توجه به کمبود بارش باران ضرورت دارد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

​وی با بیان اینکه باید به آب به عنوان یک سرمایه ملی نگاه کنیم، یادآور شد: در سال جاری با تامین اعتبارات لازم مطالعات طرح هادی در هشت روستای این شهرستان انجام می‌شود.

نادری از نوسازی شبکه و مخزن آب این روستا خبر داد و خاطر نشان کرد: نوسانات برق روستا بررسی و در اسرع وقت بر طرف و اگر نیاز به نصب ترانس وجود داشته باشد تا قبل از فصل گرما اقدام شود.

وی از پیگیری عدم آنتن دهی موبایل در دهستان طسوج خبر داد و تصریح کرد: بزودی جهاد کشاورزی برای حل مشکل کشاورزان این روستا استخراحداث می‌کند.

انتهای پیام/م

مطالعات طرح هادی در هشت روستای دشتی انجام می شود

برچسب ها: بحران آب ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.