فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت: با اجرای طرح نوروزی علیرغم افزایش ۵۳ درصدی حجم مسافرت‌های نوروزی تصادفات فوتی در این شهرستان کاهش یافته است.

تصادفات فوتی در نیشابورکاهش یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: امنیت و آرامش جامعه در گرو همکاری و مشارکت مردم با پلیس بوده و نیروی انتظامی برای به دست آوردن آرامش مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.


وی گفت: در نوروز سال ۱۳۹۷ حجم مسافرت‌های نوروزی ۵۳ درصد افزایش و میزان اقامت گردشگران و مسافران نوروزی ۳۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: با اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، ترافیکی در کنار اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و از همه مهم ترمشارکت و همکاری خوب شهروندان و مسافران بیش از ۱۰۰ درصد تصادفات فوتی برون شهری کاهش و در حوزه انتظامی نیز ۷۰ درصد افزایش کشفیات سرقت‌ها و جرائم نسبت به نوروزسال گذشته داشته ایم که این امر نشان از ارتقاءفرهنگ ترافیکی و تلاش کارکنان انتظامی دارد.

سرهنگ بیات مختاری گفت:پلیس نیشابور با برپایی شش ایستگاه ثابت نوروزی، افزایش گشت‌های ثابت محسوس و نامحسوس توانست امنیت قابل قبولی رادرسطح شهرستان رقم زند.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های پلیس شهرستان سرکشی نوروزی از ۲۰ خانواده شهید بود که این امر نیز در راستای تجلیل از خانواده‌های معظم شهداو توجه به فرهنگ ایثار و شهادت بود که آثار معنوی و برکات زیادی برای همکاران و ماموریت‌های پلیس به ارمغان داشت.
 
انتهای پیام// س. ح.
 

کاهش تصادفات در نوروز ۱۳۹۷ در شهرستان نیشابور

برچسب ها: نوروز 97 ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.