مهلت نام ‌نویسی مسابقات سراسری قرآن کریم ۲۰ فروردین به پایان می ‌رسد.

حجت‌ الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مهلت نام‌ نویسی برای شرکت در چهل ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۲۰ فروردین ‌ماه به پایان می ‌رسد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می ‌شود، افزود: ثبت‌ نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف از سال گذشته آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: این مسابقات در رشته های حفظ ۵جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدری افزود: علاقه مندان می ‌توانند با داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ سال در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کنند.

 وی گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از ۲۰ فروردین تا ۲۶ اردیبهشت سال ۹۷ و مرحله استانی از یکم تیرماه تا ۶ مردادماه همان سال در مازندران برگزار می ‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: علاقه‌ مندان برای ثبت ‌نام و شرکت در این دور از مسابقات علاوه بر مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود می‌ توانند برای ثبت نام و مشاهده دستورالعمل چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به سایت سازمان اوقاف و سایت مسابقات به نشانی WWW.QuranIran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م

اعلام آخرین مهلت نام ‌نویسی مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.