بهنام ابوالقاسم‌پور سرپرست معاونت ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران شد.

انتصاب ملی پوش سابق فوتبال در ورزش شهرداریبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهنام ابولقاسم پور بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس بر اساس حکمی از سوی محمد صادق حسنی (سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران) به عنوان سرپرست معاونت ورزش آقایان سازمان شهرداری تهران انتخاب شد.

پیش از این ابولقاسم پور مدیریت ورزش شهرداری منطقه ۲۰ و سرپرستی و مدیر تیم راه‌آهن را نیز به عهده داشته و همچنین به عنوان بازیکن در تیم ملی فوتبال، پرسپولیس، سایپا و پاس فعالیت کرده است.

متن حکم به شرح زیر است:

 

جناب آقای بهنام ابوالقاسم پورنظر به تجارب تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست معاونت ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به الطاف الهیو بهره گیری از امکانات موجود، با مد نظر قرار دادن کلیه ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی و همسو بودن با اهداف شهردار محترم تهران درحوزه ورزش شهروندی و تلاش در جهت نهادینه سازی ورزش محلات و با عنایت به اهمیت توسعه ورزش در کلانشهر تهران و ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های موجود با نگرش دقیق علمی، بهینه سازی منابع و نظارت مستمر، تکریم ارباب رجوع و در راستای اهداف متعالی سازمان ورزش شهرداری تهران همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید. از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در جهت انجام امور محوله خواستارم.

محمد صادق حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران

انتهای پیام/

بهنام ابوالقاسم‌پور سرپرست معاونت ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار