ایرانی خواه گفت:بیمارستان شهدا در منطقه ی نیروگاه قم، فردا با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

فردا،بیمارستان شهدای قم با حضور لاریجانی افتتاح می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ایرانی‌خواه،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ساخت بیمارستان شهدا در منطقه ی نیروگاه قم اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح سلامت شهر قم، بهبود شاخص سرانه تخت‌های بیمارستانی و توزیع عادلانه امکانات درمانی این بیمارستان در منطقه نیروگاه احداث‌ شده است.

وی افزود: بیمارستان شهدا قم در منطقه نیروگاه انتهای خیابان توحید، بعد از فلکه نبوت واقع‌شده که روز پنجشنبه 16 فروردین‌ماه با حضور لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کلنگ احداث بیمارستان با ظرفیت 64 تخت در سال 89 به زمین زده‌شده بود اما تا سال 92 به دلیل مشکلات اعتباری ساخت آن از روند مطلوبی برخوردار نبود.

ایرانی خواه خاطر نشان کرد: با اجرای طرح تحول سلامت و همچنین مساعدت و تأمین بودجه موردنظر، تصمیم بر آن شد تا تعداد تخت‌های بیمارستان از 64 تخت به 172 تخت افزایش یابد.

وی تصریح کرد: با تصویب این امر، عملیات عمرانی مجدد و با سرعت قابل قبولی آغاز شد و این بیمارستان در 16 هزار مترمربع و در 7 طبقه و با اعتباری بالغ‌بر 750 میلیارد ریال احداث و آماده خدمات‌رسانی است.

ایرانی خواه عنوان کرد: بیمارستان شهدای قم دارای بخش‌های جراحی عمومی، داخلی، بستری مردان و زنان، ای سی یو، سی‌سی‌یو، اتاق عمل، نوزادان، زنان و زایمان، آل دی آر، اورژانس، درمانگاه، داروخانه و تصویربرداری است.

انتهای پیام/ ش

آخرین وضعیت ساخت بیمارستان شهدای قم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار