فرمانده انتظامی استان یزدگفت: کاهش جرائم در سایه تلاش‌ها و زحمات دستگاه‌های امنیتی و همچنین همکاری و همدلی مردم استان یزد میسر شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: در طول چهار سال اخیر خوشبختانه جرائم به‌ویژه جرائم خشن در سطح استان کاهش چشمگیری داشته است که این مهم در سایه تلاش‌ها و زحمات دستگاه‌های امنیتی استان یزد و همچنین همکاری و همدلی مردم استان یزد میسر شده است.

کاکاوند خاطرنشان کرد: اگر مدیریت خوب دستگاه‌های امنیتی در استان یزد نباشد قطعاً استان یزد دچار بحران‌های متعدد خواهد شد لذا باید در سال جاری تلاش کرد تا این اتفاقات در سطح استان یزد شکل نگیرد.

وی امروز ۱۵ فروردین ماه در شورای اداری استان یزد افزود: خوشبختانه سال گذشته باوجود مشکلاتی که در سطح استان یزد وجود داشت، توانستیم با همیاری و مدیریت مسئولین سال خوبی را در حوزه کنترل جرائم در سطح استان یزد داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان یزدافزود: اقدامات و فعالیت‌های گذشته زمینه را برای فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری افزایش داده است و همچنین احساس امنیت در فعالان اقتصادی استان یزد را بالابرده است اما باید توجه داشت که استان یزد فاصله زیادی با ناامنی ندارد؛ چنانچه در برخی از موارد با کوچک‌ترین موارد این احساس امنیت از بین خواهد رفت لذا همه دستگاه‌ها باید در راستای وظایفی که دارند تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: درمجموع با رصد اقداماتی که در سال‌های گذشته گرفته است می‌توانیم به این موضوع برسیم که سطح امنیت اجتماعی و اخلاقی در استان یزد بالا رفته است که این مهم در سایه تعامل همه دستگاه‌های امنیت ساز استان به‌ویژه در سایه خدمات نیروی انتظامی استان یزد محقق شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: امیدواریم در سال ۹۷ با همکاری همه دستگاه‌ها امنیت پایدار در استان یزد دنبال شود؛ چراکه این مهم قطعاً شدنی است.

وی با اشاره به اینکه امنیت یکی از پایه‌های توسعه پایدار در هر جامعه‌ای است، گفت: سطح امنیت اجتماعی و اخلاقی در استان یزد ارتقا یافته است.

انتهای پیام/ی

افزایش سطح امنیت اجتماعی و اخلاقی در استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار