استاندار کرمانشاه؛

تأخیر در ساخت و ساز مناطق زلزله زده غیر قابل توجیه است

استاندار کرمانشاه تأخیر در ساخت و ساز مناطق زلزله زده را غیر قابل توجیه دانست و گفت: فاصله زیادی بین کار انجام شده و هدف مطلوب داریم.

تأخیر در ساخت و ساز مناطق زلزله زده  غیر قابل توجیه استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  هوشنگ بازوند عصر امروز چهارشنبه در ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، در خصوص عملکرد بانکها در پرداخت تسهیلات اظهار داشت: این روندی که در پیش گرفته شده مطلوب و قابل قبول نیست و نشان دهنده عدم وجود ساختار مناسب در بانکها است که باید پیگیری شود.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: نحوه بازسازی و تعمیر واحدهای تخریب شده در مناطق زلزله زده به هیچ عنوان قابل قبول نیست و به کُندی پیش می رود که باید نسبت به این امر اهتمام ویژه داشته باشیم.

بازوند گفت: شاید یکی از دلایل کُندی در روند ساخت و ساز بروکراسی باشد که بانک‌ها و بنیاد مسکن در ساختار ایجاد کرده‌اند و علت آن هم نگرانی آنها از به کارگیری وام در جایی غیر از ساخت و ساز باشد اما این پذیرفته نیست چرا که باید مدیریت کنند.

به گفته بازوند، مدیریتی که طولانی شود به نوعی به ما ضرر می‌رساند و اصلا به صلاح نیست باید مراحل اداری کار ساخت و ساز را کوتاه کنند تا بهتر جواب دهد.

استاندار کرمانشاه افزود: باید بحث اقساط وام از طرف بنیاد مسکن مدیریت شود و تعلل در این زمینه قابل گذشت نیست.

 

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.