وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نداشتن مهارت جوانان را از بزرگترین چالش‌های دانست و تاکید کرد: اشتغال پایدار به همراه بهره وری ضرورت امروز کشور است.

عدم مهارت جوانان  چالش بزرگ جوانان ایلامی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  علی ربیعی در دیدار با امام جمعه ایلام گفت: یکی از مشکلات استان ایلام بحث نداشتن مهارت بین جوانان است که باید با آموزش، فقدان مهارت در بین جوانان را حل کرد.

وی افزود : به رغم توسعه دانشگاه در استان ایلام، مهارت در آن توسعه نیافته و باعث ایجاد فقر و بیکاری شده است و نداشتن مهارت مردم استان زمینه پیشرفت را کاهش می دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه اشتغال در استان ایلام جزو اولویت های سفر بنده به استان است.

وزیر کار، تعاون و رفاع اجتماعی تاکید کرد: کارفقر زدایی و ایجاد عدالت، کاهش نابرابری و توسعه اشتغال از سیاست های دولت و وزارتخانه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این نشست گفت: امیدواریم با سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مشکل اشتغال که دغدغه اصلی استان است رفع شود.

حجت الاسلام محمد نقی لطفی نیز گفت: موضوع اشتغال جوانان و بیکاری به چالشی برای کشور و نظام تبدیل شده است که دولت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد.

وی اظهار کرد: دولت نیز در این زمینه با تمام توان برای ایجاد اشتغال گام های مثبتی برداشته است و امیدواریم با توانمندی و اخلاص این وزارتخانه و همدلی استاندار ایلام و نمایندگان مجلس مشکلات مردم رفع شود.

انتهای پیام/ه

دیدار وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با امام جمعه ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.