علی اشکوریان به عنوان اولین مازندرانی در پیکار‌های انتخابی سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مسابقات کسب سهمیه برای حضور در این رقابت‌ها از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه به در سالن ساله کوارت الحمامات تونس با حضور ۴۳۸ تکواندوکار در پنج وزن، مدت دو روز در دو گروه دختران و پسران برگزار خواهد شد تا نفرات برتر مشخص و معرفی شوند.

در روز نخست این دوره از رقابت‌ها، هوگوپوشان اوزان ۴۸-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم پسران و ۴۹- و ۶۳- کیلوگرم دختران به مصاف رقبایشان می‌روند که در گروه پسران علی اشکوریان تکواندوکار مازنی در وزن (۷۳- کیلوگرم) به عنوان اولین نماینده از استان مان به روی شیاپچانگ می‌رود.

محمد خانی (۷۳+ کیلوگرم) دیگر نماینده کشورمان از گروه پسران است. در گروه دختران نیز یلدا، ولی نژاد (۶۳- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران به میدان می‌روند.

اما در روز پایانی مبارزات و اوزان ۵۵- و ۶۳- کیلوگرم پسران و پیکار‌های اوزان ۴۴-، ۵۵- و ۶۳+ کیلوگرم دختران پیگیری خواهد شد که حامد اصغری (۶۳-کیلوگرم)، مهلا مومن‌زاده (۴۴- کیلوگرم) و کیمیا همتی (وزن ۶۳+ کیلوگرم) به مصاف رقبایشان می‌روند.

مراسم قرعه کشی این رقابت‎ها، ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر دیروز در هتل سول آزور الحمامات انجام شد.
انتهای پیام/آ

فردا آغاز مسابقات بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.