بیداد قایقران کرمانشاهی گفت: برای گردن اویز المپیک جوانان 2018 تلاش می کنم و همیشه نقاشی روی سکو رفتن خودم را در المپیک می کشم و هر روز به ان نگاه می کنم تا بتوانم به این هدف برسم.

هانیه بیداد قایقران کرمانشاهی  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛د گفت: موفق شدم در مسابقه های روئینگ قهرمانی جوانان آسیا با کسب نشان برنز سهمیه المپیک جوانان را به دست اورم.

وی افزود:  در این مسابقات تمام ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کردند و به همین دلیل  مسابقات اسیایی از سطح بالایی برخوردار بود.

بیداد گفت:  با کمک خداوند و تلاش های که در این دوسال کردم موفق شدم سهمیه المپیک را کسب کنم و نتیجه زحمات  خود را بگیرم.

وی افزود:  با کسب سهمیه المپیک انتظار خودم و اطرافیان برای کسب مدال  در این رقابت ها بالا رفته است و امیدوارم که بتوان  افتخار افرینی کنم و در این رقابت ها مدال کسب کنم.

 

بیداد گفت:  برای گردن اویز المپیک جوانان 2018 تلاش می کنم و همیشه نقاشی روی سکو رفتن خودم را  در المپیک  می کشم و هر روز به ان نگاه می کنم  تا به یاد بیاورم که چه هدف بزرگی دارم و  بتوانم  به این هدف برسم.

 

سولماز عباسی مربی  ورزشکار کرمانشاهی گفت: هانیه همیشه با انگیزه در تمرینات حاضر می شود  و خوب کار می کند  و هر روز با انگیزه تر از قبل  رقابت می کند و امیدواریم که در رقابت های المپیک 2018  بتواند کسب مدال کند.

 

انتهای پیام/ز

 

قایقران کرمانشاهی سهمیه المپیک 2018 را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.