جواد نوروزبیگی به آخرین وضعیت ساخت و اکران دو فیلمی که تهیه کنندگی آن ها را عهده دار است، اشاره کرد.

«مارموز» و «سراسر شب» آماده نمایش است/ رونمایی در جشنواره جهانی فیلم فجرجواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «مارموز» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم آماده نمایش شده، رونمایی آن در جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود و پخش کننده آن علی سرتیپی خواهد بود.

وی درخصوص فیلم «سراسر شب» عنوان کرد: این فیلم نیز آماده نمایش است و پخش این اثر نیز به عهده علی سرتیپی و رونمایی آن در جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود.

گفتنی است؛ «مارموز» را کمال تبریزی کارگردانی کرده و جواد نوروزبیگی تهیه کننده آن است.

حامد بهداد، آزاده صمدی، ویشکا آسایش، رضا ناجی، محمد بحرانی، سیاوش چراغی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو و فرهان معین زاده بازیگران این اثر هستند. «مارموز» داستان زندگی شخصی به نام «قدرت» است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

گفتنی است؛ الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره‌آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، مهدی سلطانی، حسام شجاعی، سحر نظام دوست، محمدرضا هاشمی، ایلناز آذری، دیانا روهنده، آفرین رهنما، داراب داداش زاده بازیگران فیلم «سراسر شب» هستند.

فیلم «سراسر شب» به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر اجتماعی است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مهتا برای یافتن ردی از داوود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محله زندگی داوود می‌رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.