فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : تصادفات فوتی در این شهرستان طی ایام نوروز ۵۰ درصد کاهش داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه طی ایام نوروز تصادفات فوتی درون و برون‌شهری در شهرستان شاهرود ۵۰ درصد کاهش داشت گفت : تنها حادثه فوتی درون‌شهری طرح نوروزی۹۷ را یک فقره سانحه تصادف در محور بسطام شامل می‌شود که غالباً در این محور با افزایش سرعت، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و عدم رعایت سرعت ۶۰ کیلومتر مواجه هستیم.

وی بابیان اینکه در طرح نوروزی ۹۷ در راستای کنترل و مهار جرائم خشن با کاهش ۴۰ درصدی روبرو هستیم افزود : ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران نوروزی و مردم این فرصت را فراهم می‌کند تا با شرکت در آن‌ها بتوانند نوروز شادتری را سپری کنند.

اشرفی بابیان اینکه ارتقا فرهنگ ترافیک مهم‌ترین راه در کاهش تصادفات است افزود: پرهیز از رفتارهای مخاطره‌آمیز و ارائه آموزش از طریق مختلف و همچنین همیاران پلیس نقش مهمی در کاهش تصادفات ایفا می‌کنند که امیدواریم در سال جاری مردم نیز رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر لحاظ کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اضافه کرد: کاهش برخی جرائم و ناهنجاری‌ها در سال جاری نشان از توجه ویژه مردم به مقوله نظم و امنیت است که با رعایت آن‌ها می‌توانیم شاهد کاهش وقوع جرم باشیم.

انتهای پیام / ه

ارتقا فرهنگ ترافیک مهم‌ترین راه در کاهش تصادفات است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.