امام جمعه آبادان گفت: مردم در قبال خرید کالای ایرانی تعصب نشان دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان  در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به شعار سال و ضرورت حمایت از کالای ایرانی گفت: امام و رهبری سال هاست از مردم و مسئولان خواسته ای دارند و آن هم حمایت از کالای ملی و ایرانی است با این هدف که مشکلات اقتصاد و اشتغال برطرف شود .

وی افزود: اگرچه مردم به تنهایی مخاطب شعار و درخواست رهبر انقلاب نیستند و مسئولان نیز وظایفی دارند اما ما مردم نیز اگر می خواهیم اجناس قاچاق به فروش نرسد و بازار کالای ایرانی را خراب نکند ، باید خرید این دست کالاها را متوقف کنیم .

امام جمعه آبادان گفت: سال گذشته نیز رهبر انقلاب گفتند کالای قاچاق را آتش بزنید و فتوا دادند که شرعاً ورود کالاهایی که نمونه آن در کشور وجود دارد ، حرام است اما مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دولت بیایند بگویند کدام کالای قاچاق را آتش زدند و از ورود کدام کالای غیر ضروری که کارخانه های ما را به تعطیلی کشاند جلوگیری کردند.

وی افزود: برخی برگ سبز دارند و هر چه و هر جور دلشان بخواهد کالا وارد می کنند اینها گردن شان کلفت شده و باید گردنشان شکسته شود.

خطیب جمعه آبادان گفت: ما مردم آبادان همان اندازه که به تیم محبوب مان که این روزها نتایج خوبی هم گرفته ، تعصب داریم ، بایستی به خرید کالای ایرانی تعصب نشان دهیم تا کارخانه ها و صنایع کشور رونق بگیرند و جوانان بیکار زیادی مشغول به کار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به روز ملی فنآوری هسته ای اشاره کرد و افزود: این روز پیش از این در تقویم با مناسبت دیگری مانند قطع رابطه ایران و امریکا شناخته می شد که اتفاقاً نسبت روشنی با هم دارند.حضرت امام فرمودند اگر کارتر در تمام عمرش یک لطف در حق مظلوم انجام داده باشد همین قطع رابطه ایران و امریکاست.

انتهای پیام/د

حمایت از کالای ملی و ایرانی

برچسب ها: نمازجمعه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.