سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از اقامت شبانه بیش از یک میلون مسافر وگردشگر دو روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بهروز کشاورز سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه از روز ۲۷ اسفند ۹۶ تا پایان روز ۱۳ فروردین، ۱۴ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۵۳۱ نفرشب اقامت در مازندران ثبت شده است، گفت: با اقامت یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۸۱ نفر شب در دو روز گذشته.۱۶ میلیون. ۱۰۱ هزار ۶۱۲ نفر شب در مازندران اقامت کردند.

وی افزود: از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر (۲۷ اسفند ۹۶) تاکنون، ۳ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۸۰۰ نفرشب اقامت در روستا‌ها گزارش شده است.

دبیر ستاد خدمات سفر مازندران گفت: در روز‌های یکم و ۱۵ فروردین ۱۶۸ هزار و ۲۰۰ نفر شب در روستا‌ها اقامت داشتند.

کشاوز با بیان اینکه از آغاز ستاد تا ۱۳ فروردین ۳ میلیون و ۱۷ هزار و ۳۱۰ گردشگر مسافر از روستا‌ها بازدید کردند، گفت: در رز‌های یکم و ۱۵ فروردین ۱۲۴ هزار ۷۰۰ گردشگر از روستا‌های استان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه از ۲۷ اسفن تا ۱۳ فروردین ۸۲۰ هزار و ۴۹۱ نفر از اماکن مذهبی و متبرکه، ۵ هزار و ۶۹۳ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی و ۳۶۴ هزار و ۸۷۷ نفر از موزه‌های مازندران بازدید کردند، گفت: در روز‌های ۱۴ و ۱۵ فروردین ۸۳۰ هزار و ۴۵ نفراز اماکن مذهبی، ۲۲ هزار و ۵۹۴ نفر از موزه و ۲۰۰ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی مازندران بازدید کردند.
انتهای پیام/آ

اقامت بیش از یک میلیون نفر شب در دو روز گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.