رئیس شورای سیاست گذاری ائمه کشور گفت: دستاورد‌ها و عملکر دهای انقلاب باید برای مردم در طول سال بازگو شود و مختص به ایام و زمان خاصی نباشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حجت الاسلام و المسلیمن علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی کشور در نشست منتخبین انجمن‌های اسلامی دانش آموزان دختر گیلان در رشت گفت:انجمن‌های اسلامی باید به عنوان یک رسالت در تحقق شعار سال ازسوی مقام معظم رهبری یعنی حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند.

وی افزود: اجرای مسائل فرهنگی و مذهبی نقش اصلی را در توطعه دشمنان دارد و دانش آموزان در ایفای آن بسیار تاثیر گذار هستند و دسیسه‌های دشمنان را از مدارس دور می‌کنند.

وی با اشاره به ۴۰ ساله شدن عمر انقلاب گفت: امنیت، برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه، اعتکاف و فرهنگ ایثار شهادت از میوه‌های شیرین انقلاب است که باید برای قدردانی از این نعمات قدر دان بود و خدا را شکر کنیم. 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه کشور گفت: دستاورد‌ها و عملکر دهای انقلاب باید برای مردم در طول سال بازگو شود و مختص به ایام و زمان خاصی نباشد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی نقش اصلی را در این زمینه دارد.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی کشور هم در حاشیه این مراسم گفت: ۳۰۰ هزار نفردانش آموز در سراسر کشور عضو فعال اتحادیه انجمن‌های اسلامی است که در ۱۱ هزار دبیرستان متوسطه اول و دوم فعالیت می‌کنند.

حامد علامتی افزود: ۲ هزار مربی و سرگروه با دانش اموزان عضو انجمن‌های اسلامی فعالیت فرهنگی وتربیتی انجام می‌دهند .

وی به وظایف اتحادیه انجمن‌های اسلامی در سال جدید اشاره کرد و تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و ترویج آن در مدارس سراسر کشور از مهمترین برنامه این اتحادیه در سال ۹۷ خواهد بود.

انتهای پیام/ف

برگزاری نشست منتخبین انجمن‌های اسلامی دانش آموزان دختر گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.