مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:تردد مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:بیش از یک میلیون و 76 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی خراسان جنوبی در نوروز به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال پیش بیش از  ۱۰ درصد رشد داشته است.

 وی افزود:محور بیرجند - مود در مجموع رفت و برگشت با بیش از 321 هزار تردد پر ترددترین محور استان در نوروز بود.
شهامت گفت:همچنین در این مدت بیش از 277 هزار و 639 مسافر از پایانه‌های استان به مقاصد برون استانی و درون استانی جابه جا شدند که نسبت به سال پیش 62 درصد افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود:در تعطیلات نورزی روزانه حدود ۴ هزار و ۲۱۴ نفر مسافر با ناوگان عمومی و بیش از ۷۷ هزار نفر با وسیله شخصی به استان وارد شدند که تا پایان پانزدهم فروردین مجموع مسافران ورودی به استان به بیش از یک میلیون و 804 هزار نفر رسید.
وی همچنین با اشاره به ثبت بیش از ۵ هزار تخلف سرعت به وسیله سامانه‌های ثبت تخلف گفت:بیشترین تخلفات در تعطیلات نوروزی بیست و پنجم  و بیست و ششم اسفند با بیش از 800 تخلف و چهاردهم و پانزدهم فروردین با بیش از 600 تخلف رخ داده است.

شهامت افزود:طرح نوروزی از بیست و سوم اسفند سال گذشته تا پانزدهم فروردین اجرا شد.

انتهای پیام/غ

محور بیرجند-مود پر ترددترین محور استان در نوروز

برچسب ها: نوروز ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.