مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا اواسط هفته جاری آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه‌ابری بوده و در این مدت تغییرات دمایی روند ثابتی را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اظهار کرد: روز گذشته بیشینه دمای استان در ایستگاه هواشناسی فیروزآباد کوثر 20 درجه و در شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار 16 درجه ثبت شد.vxgvc z

وی با اشاره به اینکه در روز جمعه دمای هوای استان در برخی از شهرها به مانند شهرستان‌های نمین، نیر و خلخال به زیر صفر درجه نیز رسید، افزود: تا اواسط هفته جاری آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در نقاط مختلف استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: در این مدت تغییرات دمایی روند ثابتی را خواهد داشت و تنها با افزایش چنددرجه‌ای دما در برخی از مناطق استان همراه خواهیم شد.

دولتی‌مهر افزود: با توجه به ماهیت فصل بهار در ساعات بعد از ظهر و عصر احتمال تشکیل ابرهای جوششی و رگبار باران دور از انتظار نخواهد بود.

وی به تشریح وضعیت هوای استان طی امروز پرداخت و افزود: طی امروز آسمان اردبیل صاف تا نیمه‌ابری بوده و در برخی از مناطق وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

انتهای پیام/ع

پیش بینی وزش باد در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.