وینفرد شفر برای امضای قرارداد خود با استقلالی‌ها درخواست‌هایی را لحاظ کرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر برای امضای قرارداد خود با استقلالی ها درخواست هایی را لحاظ کرده است.

خواسته های فراتر از قرارداد شفر

تمدید مذاکرات اولیه میان شفر و مدیران باشگاه استقلال صورت گرفته و طبق اعلام مدیر عامل باشگاه تنها تا چند روز دیگر این قرارداد نهایی می شود البته نهایی شدن قرارداد زمانی صورت می گیرد که دیگر خواسته های سرمربی آلمانی تامین شود.

شنیده می شود شفر برای امضای قرارداد خود درخواست کرده تا آپشن هایی به قراردادش اضافه شود. با این حساب سرمربی آلمانی جدا از در خواست 600 تا 650 هزار دلاری خود خواستار افزایش رقم قرارداد ساشا و کمک های خود شده است و از طرفی خواسته تا در قراردادش بندهایی که شامل آپشن می شود قرار گیرد.

به این ترتیب شفر  آپشن هایی از جمله «پاداش برای کسب جام، برد در بازی ها و یا دریافت چند ماه حقوق خود به یک باره» را به قراردادش اضافه کرده است.

کدام استقلالی ها به بازی با الهلال می رسند ؟

تیم فوتبال استقلال تهران در بازی مقابل مشکی پوشان مامه بابا تیام، فرشید باقری، مجید حسینی و برزای را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و این چهار  بازیکن به احتمال زیاد بازی هفته بیست و هشتم مقابل گسترش فولاد تبریز را از دست می‌دهند تا برای دیدار با الهلال آماده شوند.

تیام امروز زیر نظر کادر پزشکی آبی‌ها تست می‌دهد تا شرایط آمادگی جسمانی او برای دیدار برابر الهلال عربستان بررسی شود.

مجید حسینی و فرشید باقری با استراحت در دیدار مقابل گسترش می‌توانند در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر الهلال به میدان بروند. در این میان بهنام برزای هم احتمالا به بازی مقابل گسترش فولاد نرسد و طبق صلاح دید شفر در دیدار مقابل الهلال به میدان برود.

وریا غفوری و خسرو حیدری هم به دلیل مصدومیتی که دارند برای حضور در رقابت های پیش رو تست می دهند.

بازی استقلال و الهلال دوشنبه هفته آینده روز بیست و هفتم  به میزبانی کشور کویت برگزار می‌شود.

جلسه شفر و کی روش برگزار شد

ظهر امروز وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در مرکز پک، به ملاقات کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی رفت.

در این ملاقات دوستانه، کی روش قسمت‌های مختلف پک از جمله مرکز بدنسازی، استخر و سونا، اتاق‌های پزشکی، اتاق آنالیز ویدئویی، اتاق کار مربیان و مراحل مختلف فعالیت‌های مربیان و بازیکنان تیم ملی را به شفر معرفی کرد و در مورد آن توضیح داد که با استقبال سرمربی استقلال رو به رو شد.
سید حسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، پژمان منتظری بازیکنانی هستند که در اردو‌های اخیر تیم ملی حضور داشتند.

نشست شفر و کی روش برگزار شد/کدام استقلالی‌ها به بازی با الهلال می‌رسند؟

نشست شفر و کی روش برگزار شد/کدام استقلالی‌ها به بازی با الهلال می‌رسند؟

صفحه مجازی بازیکن استقلال هک شد

بعد از پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل سیاه‌جامگان روزبه چشمی پست عجیبی را در فضای مجازی به نمایش گذاشت که هواداران را نگران کرد و به نوعی او خداحافظی خود را اعلام کرد اما در نهایت این بازیکن پس از گذشت ها ساعت در پیج خود از هک شدن صفحه اجتماعی اش خبر داد.

زمان ريكاورى امروز استقلالى ها

طبق صلاح ديد شفر بازيكنان تيم فوتبال استقلال امروز ظهر ساعت ١٣ در يك نوبت به ريكاورى مى پردازند و با حضور در استخر و سونا اين تمرين را پشت سر مى گذارند.

از طرفى دروازه بانان و جوانان تيم استقلال نيز با حضور در زمين صنايع دفاع تمرينات خود را دنبال مى كنند.

حمله پژمان منتظری به برخى از مدیران استقلال

کاپیتان تيم فوتبال استقلال در مصاحبه شب گذشته خود پس از ديدار مقابل مشكى پوشان از حضور برخى مديران در اردوى آبى ها كه كارايى چندانى ندارند سخن گفت و به نظر مى رسد اين بازيكن به پندار توفیقی که در اردوها در کنار شفر عکس یادگاری می‌اندازد و مرتب ساعات جلسات نیمه شب را تاکید می‌کند کنایه زده و از طرفی هم از ملکی و قراب که هر روز در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کنند و کانال اطلاع رسانی این باشگاه تصاویر حضور آنها را منتشر می‌کند انتقاد کرد.

چهارمين چک استقلال بعد از سفر کویت پاس مى شود

باشگاه استقلال بابت جذب داريوش شجاعيان قرار است چهارمين چك خود را براى انتقال اين بازيكن بعد از سفر كويت با باشگاه گسترش فولاد پاس كند.

مسئولان باشگاه استقلال تا به امروز ۳تا از چک های انتقال شجاعيان را طبق تاریخ پاس كرده اند و قرار است بعد از سفر استقلال به کویت چهارمین چک هم پاس شود.

تمرین فرداى استقلالى‌ها تعطیل شد

تمرین فردای بازیکنان تیم فوتبال استقلال تعطیل است و آبی پوشان  به استراحت مى پردازند.

طبق صلاح دید شفر تمرینات آبى‌ها از روز دوشنبه براى دیدار مقابل گسترش فولاد از سر گرفته مى شود.

برنامه سفر استقلالى‌ها به تبریز

تیم فوتبال استقلال بیست‌ودوم فرودین ماه به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود که بر این اساس، آبی‌پوشان سه شنبه هفته جارى ساعت ۱۸ راهی تبریز می‌شوند.

استقلالى‌ها پس از انجام بازی بلافاصله ساعت ٢٠ به تهران بازمی‌گردند.

قرار است استقلالی‌ها بیست‌وسوم هم راهی کویت شده تا بیست‌و‌هفتم فروردین به مصاف الهلال عربستان بروند.

زمان سفر استقلالى‌ها به کویت مشخص شد

با اعلام نصرالله عبدالهى سرپرست تیم استقلال، کاروان این تیم روز بیست و سوم فروردین تهران را به مقصد کویت ترک خواهد کرد و بعد از رویارویی با الهلال روز بیست و هشتم فروردین به تهران باز می گردد.

دلیل دلخورى روزبه چشمى!

به نظر مى رسد خبر هک شدن صفحه روزبه چشمی واقعیت ندارد و او دیروز پس از بازی مقابل مشکى پوشان از روی عصبانیت در صفحه اجتماعى خود نوشت که از استقلال می‌رود.

اما این بازیکن چند دقیقه بعد این خبر را پاک و صفحه خود را غیر فعال کرد!

شنیده مى شود دلیل اصلی ناراحتی روزبه به جابجایی فراوان پست خود در ترکیب تیم استقلال (دفاع یا هافبک دفاعی) مربوط می‌شود. او نگران است که در آستانه جام جهانی با این شرایط، موقعیت خود را در تیم ملی از دست بدهد. از سوی دیگر امید ابراهیمی و پژمان منتظری دو رقیب روزبه در تیم ملی هستند که در استقلال در پست‌های تخصصی خود به میدان می‌روند.

شکایت مگویان از استقلال به فیفا

مدافع ارمنی استقلال از این باشگا به فیفا شکایت کرد.

مدیر برنامه هاى مگویان به دلیل پرداخت نشدن قسط دوم این بازیکن شکایتى را به فیفا ارائه داد.

دعوت شجاعیان به تیم ملی فوتبال

تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال ایران در ساختمان پک برگزار شد كه شجاعيان هافبک آبى ها نيز در آن حضور داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۱۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
من موندم برانکو - کی روش - ساغلام و ... قرادادهاشون مهم نیست بیت اینا شفر از همه بهتر کار کرده اما مبلغش که واقعا زیادم نیست انقدر مهم شده ...تیم منصوریان خوب بود این همه هزینه کردن تیم آخر شده بود .
آخرین اخبار