مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت:بیش از ۲ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در استان خراسان جنوبی کشف شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ اصغرزاده،مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی ویژه نوروز در استان خراسان جنوبی بیش از 2 تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی ضبط و معدوم شد.


وی با بیان اینکه ۳ مرکز متخلف به تعزیرات معرفی شدند،افزود:طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه نوروز از اواسط اسفند ماه سال گذشته شروع و تا پایان هفته گذشته ادامه داشت که طی این مدت 2 تن و 225 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی از واحدهای عرضه و توزیع این محصولات جمع‌آوری و معدوم شد.


مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی تعداد مراکز عرضه در استان را یک هزار و 900 واحد عنوان کرد و گفت: طی این ایام بیش از 2 هزار و 640 مورد بازدید از مراکز فوق توسط کارشناسان دامپزشکی در دو نوبت صبح و عصر با هدف تامین بهداشت و سلامت مردم انجام گرفته است.


اصغرزاده تعداد تخلفات را در طرح تشدید نظارت‌های دامپزشکی 4 مورد اعلام و افزود: 54 مورد نمونه‌برداری از محصولات دامی مشکوک دریافت و به آزمایشگاه ارسال شد و پس از احراز تخلف بهداشتی 3 مرکز متخلف به تعزیرات استان برای برخورد قانونی معرفی شدند.
انتهای پیام/ب


گزارش 4 مورد تخلف در طرح تشدید نظارت‌های دامپزشکی

برچسب ها: دامپزشکی ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.