شهردار منطقه 8 گفت: پردیس فرهنگی امام هادی(ع) برای جبران کمبود مراکز فرهنگی و درمانی شرق تهران مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن نوری شهردار منطقه 8 تهران صبح امروز پس از افتتاح 20 پروژه عمرانی این منطقه که توسط شهردار تهران انجام شد با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص این پروژه‌ها گفت: پروژه‌هایی تقدیم مردم منطقه 8 شد که کاربری آنها به صورت چند منظوره‌ و در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و ترافیکی و ورزشی است.

شهردار منطقه 8 ورزشگاه چند منظوره‌ای که در این پروژه‌ها افتتاح شد را مهمترین آنها برشمرد و بیان کرد: با توجه به کمبود سرانه ورزشی که در نظام‌آباد داشتیم‌ این مجموعه ورزشی از مطالبات جدی شهروندان بود و با تنوع رشته‌های ورزشی افتتاح شد و به نام مجموعه ورزشی شهدای نارمک نامگذاری شد.

افتتاح پردیس فرهنگی امام هادی(ع) برای جبران کمبود سرانه فرهنگی و درمانی

وی تصریح کرد: علاوه بر این پردیس فرهنگی امام هادی (ع) هم مورد بهره‌برداری قرار گرفت که با توجه به کمبود سالن سینما در شرق تهران پروژه‌ای مهم است و البته سرانه درمانی هم در شرق تهران پایین است.

نوری با بیان اینکه پردیس فرهنگی امام هادی(ع) یک مجموعه چند منظوره‌ است، بیان کرد: این پروژه بخش بزرگی از نیازهای فرهنگی منطقه را پاسخگو خواهد بود ضمن اینکه این پردیس در مجاورت محله‌ مجیدیه‌ و شهروندان ارمنی است که آنها هم می‌توانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر برنامه شهرداری این منطقه برای بالا بردن سرانه فضای سبز آن گفت: در این منطقه سرانه مسکونی بر دیگر سرانه‌ها غلبه دارد و ما سعی کردیم تسهیلاتی را برای سازندگان بنا فراهم کنیم تا سرانه تجاری تقویت شود و دیگر نیازی نباشد مردم برای خرید و تأمین نیازمندی‌های خود به بخش مرکزی شهر بروند و این بخش مغفول شرق تهران بود که ما مجوزهای خوبی را داده‌ایم.

شهردار منطقه 8 در پایان وعده داد اولین مجموعه ورزشی بانوان در شرق تهران به نام مجموعه ورزشی ثامن‌الحجج‌ نامگذاری‌ شده تا 14 ماه دیگر پایان‌ یابد و مورد بهره‌برداری بانوان منطقه قرار گیرد.

انتهای پیام/

بهره برداری از اولین مجموعه ورزشی بانوان تا یکسال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کبرا شاملو
۱۵:۳۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام
چرا هرچی سرچ می کنم شماره ای که بشه با این فرهنگسرا تماس گرفت پیدا نمی کنم ؟!
حذف امکان تماس مخاطب و یا ارتباط یکطرفه از سیاستهای زشت و است که در بنیادها و ادارات دولتی مرسوم شده و این گریز از مسئولیت و پاسخگویی است

شاید بنده به عنوان مادر شهید دیگر جان و وقت و همت آمدن به آنجا و ارتباط حضوری با مسئول را نداشته باشم ولی یادم می ماند که نه تنها در هیچ فعالیت فرهنگی و ورزشی و دولتی و خصوصی آن مکان شرکت نکنم که برای همپالگان خود نیز در هر جمعی آنگونه که هستید معرفیتان کنم
آخرین اخبار